Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op verzorgende.startpagina.nl

toets 305 coordineren van zorg in zorgsettings

dennis
25 Jun, 2003 16:24

hallo collega's

Ik heb een vraagje.

Ik ga nu in september weer terug naar school,ik ga de opleiding verzorgende ig doen.Maar nu heb ik een vraagje,ik moet de toets nog doen om in te stromen naar het 2de leerjaar.De toets 305 coordineren van zorg in zorgsettings.Nu is mijn vraag wie kan mijn aan dit onderwerp helpen of mischien verschillende vragen van deze toets voorleggen?Is deze toets moeilijk? Wie o Wie kan mij helpen.

Alvast heel erg bedankt.

groetjes

Bewerkt 17 Jun, 2012 00:49
vig-er
25 Jun, 2003 20:54

hoi Dennis,

305 is niet zo moeilijk hoor, onze toets was een takehome toets. Dit was een schrijfopdracht om een werkplanning te maken aan de hand van een casus.

En een MDO overleg bijwonen, notuleren.met gefingeerde namen (en onderwerpen die wel rieel zijn)

veel succes met je opleiding,groetjes

vig-er
25 Jun, 2003 21:03

Hoi Dennis,

Je vroeg om vragen??

* Wat kunnen mogelijke doelen zijn van deagendapunten van een overleg?

*Welke overlegvormen zijn er en waarvoor dienen ze?

*Wat is een aandachtspunt voor de notulist in de vergadering?

*Wat zijn de voordelen van een goede werkplanning?

Wat heb je nodig aan vaardigheden om knelpunten op te lossen

Welke onderwerpen bespreek je bij een zorgvrager die met ontslag gaat?

(ik heb de antwoorden nog, succes ermee) groetjes

nancy
26 Jun, 2003 18:46

hallo

Kan iemand mij iets meer vertellen over

Intramurale settings

extramurale settings

semimurale settings

transmurele settings

Ik moet hier een toets over maken en had graag wat meer informatie als wat er in mijn boek staat.Of mischien weet iemand een site waar ik iets meer over dit onderwerp kan vinden.

vriendelijk bedankt alvast

bianca
16 Jun, 2012 22:25

heeft iemand een beeld over die vragen van dennis toets 305.wat de antwoorden zijn,over coordinatie van de zorg

jose
17 Jun, 2012 00:49

Het lijkt mij dat niet elke mbo school dezelfde toets 305 heeft het is niet zoals een landelijk examen. Elke school maakt zijn eigen toets of koopt deze in. Als deze maar voldoet aan de eindtermen of einddoelen van de theorie.